Veelgestelde vragen
- iDEAL - Via betaalsysteem Mollie kun je bij ons gemakkelijk en veilig online betalen.
- Factuur - Je kunt bij ons betalen op factuur. Indien je hier gebruik van wil maken, doe je een aanvraag voor ‘Betalen op factuur’ op info@hygma.nl of via 085 073 2500.
- Indien wij de aanvraag goedkeuren, dien je de factuur te voldoen binnen 14 dagen.
- Creditcard - Bij ons in de webshop kan niet betaald worden met Creditcard.
Alle prijzen die zijn aangegeven op de webshop zijn exclusief btw.
Zakelijke klanten kunnen hun bestelling niet retourneren. Mocht je alsnog vragen hebben over de bestelling, neem dan contact op met ons via info@hygma.nl of 085 073 2500.
Als particuliere klant neem je binnen 5 werkdagen contact op met ons via info@hygma.nl of 085 073 2500 om de mogelijkheden te bekijken om je bestelling te retourneren.
Als je de bestelling zonder geldige reden wil retourneren zijn hier kosten aan verbonden. Je regelt dus zelf de retourzending inclusief track&trace code.
Bestellingen worden verzonden met verschillende vervoerders, afhankelijk van de grootte en het gewicht van het pakket en de bestemming.
Bestellingen vanaf 150 euro ex btw worden gratis verzonden.
Voor orders onder de 150 euro rekenen wij €15,- vracht- en administratiekosten.
De abonnementen worden op afspraak geleverd en gemonteerd. De navullingen worden middels periodieke leveringen bij de klant gebracht.
Wij factureren het abonnement 4-wekelijks (vooraf)(in 13 termijnen totaal).
Wij hanteren eenmalige montagekosten van 175,- euro ex btw. Dit bedrag is inclusief voorrijkosten, klein materiaal en aansluitkosten van het doseersysteem op het waternet.
Dit abonnement is gebaseerd op het schoonmaakconcentraat inclusief doseersysteem, om u als ondernemer volledig te ontzorgen. Het abonnement kan daarom niet afgesloten worden zonder doseersysteem.
Het doseersysteem krijgt u in bruikleen. Bij storing vervangen wij onderdelen of indien nodig vervangen wij het hele systeem.